Declaració


Avui m’estreno com a blocaire, i fins avui havia estat completament refractari a les xarxes socials i a la núvol life en general, però com el rascar tot és començar avui inici de les meves vacances he decidit començar un blog on exposaré inquietuds, comentaris, impressions i alguna que altre al·lucinada mental que d’això últim en soc expert.
No m’ha donat un tom el cap, senzillament en aquests temps tant canviants m’han aconsellat obrir horitzons professionals i personals. Degut a que aquest món tot està connectat (mai millor dit) al apuntar-me al primer lloc, se’m va suggerir un segon, així d’un lloc a un altre m’he acabat apuntant a tot; i al final m’he dit perquè no un blog d’aquesta manera tinc el complert.
Intentaré en la mesura del possible ser constant i m’he fixat un dia de la setmana per penjar un escrit. Encara que aprofitant les vacances i com arrancada serè més prolífic, en part perquè n’he d’aprendre i això s’aconsegueix practicant, i també perquè també tinc temes per comentar alguns dels quals ja he fet petites exposicions en algun correu pallissa als meus amics.
Procuraré ser objectiu i precís tant amb la validesa de la dada com en l’opinió que manifesti. Al mateix temps intentaré no ofendre ni ferir. Si per maldestre acabés fent-ho i algú ho veiés, estaré molt agraït que m’ho fes notar.
Se que ningú se’l llegirà però no és un exercici estèril, amb aquest bloc intentaré millorar la meva redacció (i ortografia) a part de servir-me de diari de les inquietuds i manera de pensar que tenia quan baix escriure l’entrada.
També obriré un amb anglès que serà la traducció del primer. Com és d’esperar si en català no tinc masses esperances de que algú me’l llegeixi, en anglès és ocupar disc perquè si. La intenció d’aquesta rèplica es purament d’aprenentatge i pràctica. D’aquí quatre dies només valdrà saber Anglès o Cantonès Oriental, com que de la segona a menys que torni a néixer no tinc cap possibilitat val més que em comenci a posar les piles amb la primera opció.
I això és tot. Si ets algú diferent de mi i has aconseguit arribar fins aquí moltes mercès, com a mínim algú s’ho ha llegit.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Era atòmica

Cicles Solar cicles vitals

Turisme, Il·lusió Global